Телефон 

 

 

Реклама

Стаття про рекламу

logo

Чому не можна припиняти рекламу, коли на підприємстві справи йдуть на спад?

27 січня 2017 року

Коли справи в бізнесі йдуть добре і продажі ростуть, рекламні бюджети збільшуються. Рекламодавці пробують розміщення на нових майданчиках та альтернативні методи реклами, щоб розширити цільову аудиторію. Але що, якщо справи йдуть на спад, продажі зменшуються або настає криза в галузі? Більшість керівників фірм в разі кризи або спаду продажів починають урізати витрати. І часто це, в першу чергу, витрати на рекламу. Чому так відбувається і що може статися з бізнесом?

Урізати витрати - природне бажання в ситуації, коли зменшується прибуток. Скорочення починається зазвичай з того, що найпростіше скоротити. Рекламні бюджети? Скоротити витрати на рекламу дійсно здається найпростішим виходом. Але вихід це? Урізуючи рекламні бюджети менеджери ніби зізнаються собі, що можуть працювати і без реклами, а витрати на неї були безглузді. Виходить, ви просто не впевнені в своїй рекламі і не вважаєте її ефективною? Такої ситуації не повинно виникнути, коли в компанії розраховується рентабельність кожного рекламного напрямку.

До чого насправді призводить скорочення рекламних бюджетів і відмова від реклами?

• Спад продажів: якщо ваші рекламні кампанії були ефективними і результативними, при відключенні реклами у вас ще більше впадуть продажі.

• Спад обізнаності та довіри: коли ваші клієнти і потенційні клієнти перестають бачити вашу рекламу, вони перестають довіряти вашої компанії і просто можуть забути про те, що ви існуєте. А значить, підуть до ваших конкурентів, які продовжують розміщувати рекламу.

У ситуації, коли справи на ринку погані, є важливий плюс для рекламодавців. Якщо у вашій галузі криза і більшість конкуруючих компаній перестають розміщувати контекстну рекламу, у вас є можливість отримувати кліки дешевше. Адже чим менше учасників в аукціоні, тим нижче ціна за перехід. Те ж саме можна сказати і про рекламу в низький сезон - навіть якщо пік попиту на ваш продукт влітку, взимку знайдуться користувачі, яким він потрібен. Вони зможуть перейти на ваш сайт і придбати, те, що хотіли, а ви не витратите на клік багато, адже конкуренти зупинили свою рекламу.

Підіб'ємо підсумок:

• Вважайте і аналізуйте, щоб бути впевненими в ефективності своєї реклами.

• Продовжуйте розміщувати ефективну рекламу, навіть коли справи йдуть погано.

• Розміщуйте рекламу тоді, коли конкуренти знижують рекламні бюджети.

Партнери

meridian NEW

10 РОКІВ ДОВІРИ ! 

NASOA BB kursi

Успішна професійна кар`єра починається у нас !

Boyarka Animation

ЧЕКАЄМО НА ВАС !

      KNEU Getman

 Долучайтеся до дружньої сім`ї кнеувців

EU blok

"Вчись, - працюючи!"

banner aspect osvita 8x6,5

Ми перші - приєднуйтесь!

http://aspect-l.com.ua/modules/mod_image_show_gk4/cache/KNUTD bb1gk-is-111.jpglink
http://aspect-l.com.ua/modules/mod_image_show_gk4/cache/KNUTD bb Newgk-is-111.jpglink
«
»
Loading…
USZ 2016

ВИЩА ОСВІТА - ДОСТУПНА КОЖНОМУ!

KKiM baner

СВІТ КУЛЬТУРИ і МИСТЕЦТВА !

NAKKiM BB

Енергійним, творчим, талановитим!

top