Телефон 

 

 

Поліграфія

"Виготовлення поліграфічної продукції"

Полиграфия сборка

"

 

Буклети - це поліграфічна продукція, яка несе рекламний характер. Саме він прийде Вам на допомогу, коли листівки мало, а брошури багато. Друк барвистих і рекламних буклетів «працює» набагато ефективніше листівок і обійдуться Вам дешевше багатосторінкових каталогів. Зазвичай буклет містить інформацію про продукцію (або послуги), контактну інформацію, логотип, рекламний слоган, а також тематичні фотографії та ілюстрації. Найчастіше рекламний буклет друкують форматом А4 з одним або двома згинами. Бажана папір для виготовлення буклетів - малювання з повнокольоровим друком щільністю 130 грм / м ?. Останнім часом дуже популярними стали Євробуклет. Вони являють собою двосторонню листівку А4, яка складається до єврофлаєрів. Додаткова обробка буклетів - ламінація, УФ-лак, висікання також виконується нашої друкарнею.

 

Брошура - необхідний робочий інструмент багатьох продають компаній, атрибут успішної організації, що дозволяє донести інформацію потенційним клієнтам і покупцям. У порівнянні з іншими рекламними матеріалами (буклети, листівки, каталоги і книги) брошури дозволяють передати більш повну інформацію про послуги, що надаються, продукції або товари і при цьому супроводити рекламний текст ілюстраціями або фотографіями. Брошури - це вид рекламної продукції, який складається з декількох сторінок (смуг), від 8 до 100 смуг. Брошура популярнішим листівки тому в ній набагато більше інформації і тому вона, як правило, довше зберігається у ваших потенційних клієнтів. Роздруківка брошури може бути найрізноманітнішою. В залежності від побажань клієнта, вона може бути чорно-білою, повнокольорового або комбінованої і виконана на різних матеріалах - від газетного паперу до глянцю і дизайнерської крейдованого паперу. Друк брошур буває офсетний або цифровий. Зазвичай брошури випускають в форматах А4 і А5, але можливий також випуск брошур нестандартних розмірів. Формат визначається розміром складеної брошури. Формат брошури ідеально підійде, якщо потрібно надрукувати інструкції, прайс-листи, технічні умови та іншу ділову поліграфію. Брошури можна також використовувати в якості періодичних видань, які інформують потенційного споживача про новинки, акції і спецпропозиції, а також в якості міні каталогів.

 

Каталог - це друкований носій інформації, який розповідає про перелік продукції, що виробляється (послуг), історії створення та розвитку підприємства, переваги та відмінні риси того чи іншого продукту і т. Д. Рекламний каталог для будь-якого серйозного підприємства є невід'ємною частиною іміджу, а часом і просто необхідною умовою продажу продукту. Дизайн і якісне виконання каталогу - це представлення Вашого продукту в вигідному світлі Вашому кінцевому потенційному споживачеві. Як правило, каталог містить докладний опис продукту, якісні ілюстративні матеріали, технічну інформацію.
Завдяки великому розміру сторінки і обсягом видання, каталог може включати безліч корисної графіки і тексту. Звичайний формат виготовлення каталогів - А4 в складеному вигляді.
При виготовленні каталогів зазвичай використовується матова крейдований папір щільністю 135-150 г / кв.м - в блоці і 200-250 г / кв.м - в обкладинці. Обкладинка каталогу, в залежності від терміновості замовлення і способу виготовлення, може бути пружинний, термоклеевой або скріплений скобою. Кількість смуг каталога зазвичай не більше 96. При великих обсягах друку каталогів використовується офсетний друк.

 

Листівки - невеликі інформаційні друковані продукти. Листівка покликана повідомити споживача про нову продукцію або акції, для залучення уваги споживача та формування у нього потреби в новому продукті.

 

Флаєр є барвисто оформлену рекламну картку (листівку) невеликого розміру. Флаєр може містити інформацію про проведення будь-якого заходу (концерту, конференції і т.п.) із зазначенням дати, часу і місця проведення, а так само його учасників, або рекламу товарів або послуг. Якісно надрукований флаєр служить ефективною рекламою Вашого товару або послуги, приверне увагу до Вашого ресторану, клубу, дискотеці. Вдалий флаєр яскраво доповнить будь-яку промо - акцію Вашої фірми. Стандартний формат при виготовленні флаєрів - 1/3 або? аркуша А4.

 

Календар - один з найпопулярніших видів рекламної поліграфії. Щоб календар працював в якості реклами в офісах Ваших партнерів і оселився на самому видному місці, він повинен виділятися з усієї маси вже подарованих іншими календарів. Календар повинен дивувати! Календар повинен викликати естетичне задоволення! Календар необхідний кожному: він допомагає планувати робочий і особистий час, коригувати терміни виконання робіт. Унікальний, стильний, ефектний календар відмінний подарунок колегам, партнерам, друзям і близьким. Можна виготовити для Вас календарі будь-яких видів: перекидних настінних і настільних, квартальних, кишенькових. Нестандартні рішення, будь-які види обробки і брошюровки, стислі терміни - все до Ваших послуг.

 

Папка - поліграфічний продукт з щільного паперу або картону, службовець для зберігання паперів і документів, використовується як елемент фірмового стилю компанії. Папка є незамінним аксесуаром, яким користується кожна ділова людина. Використання корпоративних папок, виконаних у фірмовому стилі Вашої компанії, в маркетинговій політиці стане ефективним інструментом для створення престижу та іміджу Вашої організації. Папки для паперів ідеально підходять на роль стильного презенту або в якості бізнес-сувенір на конференціях, презентаціях, виставках та інших корпоративних заходах. У порівнянні з іншими видами рекламної продукції папки більш довговічні. Крім функції зберігання, папка може також виступати в ролі оригінального рекламного носія, тому що на фірмовій папці можна логотип і контактні дані Вашої компанії. Тому виготовлення папок сьогодні користується підвищеним попитом. Головною особливістю цельнокройним папок полягає в тому, що основа папки і кишеню друкуються як одне ціле. Після друку і післядрукарської обробки папка збирається в готовий продукт. Цільнокройні папки виготовляються тільки офсетним друком. Для друку папок використовується цупкий папір щільністю 300 гр / м2 або картон до 300гр / м2. Папки поставляються в розібраному вигляді. Товщина корінця папки 5-7 мм. При виготовленні папок слід відразу визначити для яких цілей фірмові папки будуть використані - в презентаційних або для обміну інформацією всередині компанії. Дизайн цельнокройним папки може бути фірмово суворим або ж навпаки - помітним і яскравим - все залежить від маркетингових цілей і завдань, які Ви плануєте реалізувати. Пропонуємо виготовлення папки цельнокройним або з приклеєним кишенькою. Можна зробити папку за індивідуальним штампу або з безкоштовним використанням готового штампа друкарні.

Технические требования к подготовке оригинал-макетов

Уважаемые клиенты! Готовыми файлами считаются только те, которые не требуют дополнительных доработок для формирования спуска полос и записи PS файла. Несоблюдение нижеперечисленных требований приводит к увеличению времени выполнения заказа и удорожанию его тоимости. В электронном виде принимаются файлы ледующих форматов:

Adobe acrobat PDF, QuarkXPress (Mac, PC); Adobe Illustrator (Mac, PC – до CS5); Adobe inDesign (Mac, PC – до CS5); Adobe PhotoShop (Mac, PC – до CS5); CorelDRAW (до v.X5)

Растровые изображения TIFF в модели CMYK, профиль Fogra-27, Fogra-39.

Общие требования к файлам.

При подготовке файлов к выводу необходимо:

• Правильно задать трэппинг и оверпринт (там, где это необходимо);

• Задать припуск на резку и вырубку для изображений, печатающихся под обрез: для резки – не менее 2 мм, для вырубки – не менее 3 мм, для многополосных брошюр 

• Такие элементы изображения, как текст и рамки, не должны находится

на изделии ближе чем 2 мм к линии реза и 3 мм – к вырубке.

• Cуммарный краскоперенос не должен превышать 300%.

Шрифты:

• Текст необходимо перевести в кривые.

• К макету обязательно необходимо прилагать все используемые в макете шрифты.

• Не прилагайте не примененных шрифтов.

• PostScript шрифты состоят из двух компонентов. Необходимо предоставлять оба этих компонента: для IBM-PC: PostScript Type – *.pfb

(Printer Font Binary) + *.pfm (Printer Font Metrics); TrueType – *.ttf (TrueType Font)

• для Macintosh: PostScript Type – Font Suitcase + PostScript Fonts; TrueType

– Font Suitcase (каждая гарнитура должна быть отдельным Suitcase)

• Каждая гарнитура должна содержать весь набор используемых начертаний (Normal, Bold, Italic, Bold-Italiс) шрифты могут содержаться не

только в элементах текстового оформления полосы, но и в заверстанных в полосу векторных иллюстрациях. Эти шрифты необходимо подавать на вывод наряду с остальными.

• Никогда не верстайте системными шрифтами, не используйте правленые и самодельные шрифты при возможности заменяйте TrueType шрифты на их PostScript эквиваленты. Публикации не принимаются без оригинал- макетов, подписанных заказчиком, с указанием фальцовок, нумерации полос, размера документа, выводимые цвета (CMYK и/или номера по Pantone).

Внимание! При использовании в файлах в отличных CMYK цветовых моделей возможно несовпадение цвета в файле и на печати! В случае использования не CMYK модели в файле, претензии по цвету не принимаются!

Внимание! В случае выявления скрытого дефекта, связанного с несоблюдением данных условий, типография останавливает работу по

данному заказу и связывается с заказчиком.

При необходимости переделки макета, все дополнительные расходы, связанные с перевыводом фотоформ, приладка тиража, переделкой

верстки заказчик принимает на себя.

Растровая графика Photoshop:

• Файлы должны быть предоставлены в следующих форматах: TIFF (без

LZW компрессии); EPS (с отключенными опциями: JPEG компрессии, Halftone Screen, Transfer Function, PostScript Color Managment); EPS DCS 2.0.

• Достаточным разрешением для растровых изображений является значение линиатуры вывода, умноженное на 1.5, (например, для издания, печатаемого с линиатурой растра 150 линий на дюйм, достаточным разрешением будет 225 dpi).

• Разрешение штриховых изображений должно находиться в пределах от 600 до 1200 dpi. На штриховых изображениях меньшего, чем 600 dpi разрешения может появиться видимая глазом "пила". Убедитесь, что файл не содержит в себе никаких дополнительных каналов - Channels (кроме Multichannels), слоев - Layers и путей -Paths, за исключением пути обтравки - Clipping Path (поле Flatness необходимо оставить пустым).

• Сохраняйте Duotone только как Multichanel. Multichannel-файлы необходимо сохранять как Photoshop DCS 2.0 (*.EPS)  Векторная графика: CorelDRAW:

• Допустимые цветовые модели при подготовке дизайна в CorelDRAW:

PANTONE Process Colors (для триадных, CMYK, цветов) и PANTONE MATCHING SYSTEM Colors (для цветов идущих отдельными, не CMYK, прогонами),

• Растровые изображения помещенные в CorelDRAW должны быть переведены в CMYK

• В большинстве случаев оказывается, что начатое в CorelDRAW в CorelDRAW должно быть и закончено. Воздержитесь от экспорта файлов CorelDraw (в формате *.EPS) в другие пакеты верстки. Adobe Illustrator: • EPS (каждая страница в отдельном файле).

• Все внедренные растровые изображения должны быть в цветовой модели CMYK.

• Все тексты, встречающиеся в файле, должны быть переведены в кривые, во избежание пропадания тонких линий и объектов в логотипах и изображениях, размер файла должен быть равен размеру издания (масштаб 100%)

• Специальные эффекты (прозрачность, тень и т.д.) необходимо преобразовать в растровый объект.

Верстка: Quark Xpress или Adobe inDesign:

• Верстка должна быть выполнена в программе QuarkXPress или Adobe inDesign (c приложенными картинками и шрифтами).

• Формат документа в файле верстки должен быть равен обрезному

 

 

"Поліграфія" Технічні вимоги до макетів

Технические требования к подготовке оригинал-макетов

Уважаемые клиенты! Готовыми файлами считаются только те, которые не требуют дополнительных доработок для формирования спуска полос и записи PS файла. Несоблюдение нижеперечисленных требований приводит к увеличению времени выполнения заказа и удорожанию его тоимости. В электронном виде принимаются файлы ледующих форматов:

Adobe acrobat PDF, QuarkXPress (Mac, PC); Adobe Illustrator (Mac, PC – до CS5); Adobe inDesign (Mac, PC – до CS5); Adobe PhotoShop (Mac, PC – до CS5); CorelDRAW (до v.X5)

Растровые изображения TIFF в модели CMYK, профиль Fogra-27, Fogra-39.

Общие требования к файлам.

При подготовке файлов к выводу необходимо:

• Правильно задать трэппинг и оверпринт (там, где это необходимо);

• Задать припуск на резку и вырубку для изображений, печатающихся под обрез: для резки – не менее 2 мм, для вырубки – не менее 3 мм, для многополосных брошюр 

• Такие элементы изображения, как текст и рамки, не должны находится

на изделии ближе чем 2 мм к линии реза и 3 мм – к вырубке.

• Cуммарный краскоперенос не должен превышать 300%.

Шрифты:

• Текст необходимо перевести в кривые.

• К макету обязательно необходимо прилагать все используемые в макете шрифты.

• Не прилагайте не примененных шрифтов.

• PostScript шрифты состоят из двух компонентов. Необходимо предоставлять оба этих компонента: для IBM-PC: PostScript Type – *.pfb

(Printer Font Binary) + *.pfm (Printer Font Metrics); TrueType – *.ttf (TrueType Font)

• для Macintosh: PostScript Type – Font Suitcase + PostScript Fonts; TrueType

– Font Suitcase (каждая гарнитура должна быть отдельным Suitcase)

• Каждая гарнитура должна содержать весь набор используемых начертаний (Normal, Bold, Italic, Bold-Italiс) шрифты могут содержаться не

только в элементах текстового оформления полосы, но и в заверстанных в полосу векторных иллюстрациях. Эти шрифты необходимо подавать на вывод наряду с остальными.

• Никогда не верстайте системными шрифтами, не используйте правленые и самодельные шрифты при возможности заменяйте TrueType шрифты на их PostScript эквиваленты. Публикации не принимаются без оригинал- макетов, подписанных заказчиком, с указанием фальцовок, нумерации полос, размера документа, выводимые цвета (CMYK и/или номера по Pantone).

Внимание! При использовании в файлах в отличных CMYK цветовых моделей возможно несовпадение цвета в файле и на печати! В случае использования не CMYK модели в файле, претензии по цвету не принимаются!

Внимание! В случае выявления скрытого дефекта, связанного с несоблюдением данных условий, типография останавливает работу по

данному заказу и связывается с заказчиком.

При необходимости переделки макета, все дополнительные расходы, связанные с перевыводом фотоформ, приладка тиража, переделкой

верстки заказчик принимает на себя.

Растровая графика Photoshop:

• Файлы должны быть предоставлены в следующих форматах: TIFF (без

LZW компрессии); EPS (с отключенными опциями: JPEG компрессии, Halftone Screen, Transfer Function, PostScript Color Managment); EPS DCS 2.0.

• Достаточным разрешением для растровых изображений является значение линиатуры вывода, умноженное на 1.5, (например, для издания, печатаемого с линиатурой растра 150 линий на дюйм, достаточным разрешением будет 225 dpi).

• Разрешение штриховых изображений должно находиться в пределах от 600 до 1200 dpi. На штриховых изображениях меньшего, чем 600 dpi разрешения может появиться видимая глазом "пила". Убедитесь, что файл не содержит в себе никаких дополнительных каналов - Channels (кроме Multichannels), слоев - Layers и путей -Paths, за исключением пути обтравки - Clipping Path (поле Flatness необходимо оставить пустым).

• Сохраняйте Duotone только как Multichanel. Multichannel-файлы необходимо сохранять как Photoshop DCS 2.0 (*.EPS)  Векторная графика: CorelDRAW:

• Допустимые цветовые модели при подготовке дизайна в CorelDRAW:

PANTONE Process Colors (для триадных, CMYK, цветов) и PANTONE MATCHING SYSTEM Colors (для цветов идущих отдельными, не CMYK, прогонами),

• Растровые изображения помещенные в CorelDRAW должны быть переведены в CMYK

• В большинстве случаев оказывается, что начатое в CorelDRAW в CorelDRAW должно быть и закончено. Воздержитесь от экспорта файлов CorelDraw (в формате *.EPS) в другие пакеты верстки. Adobe Illustrator: • EPS (каждая страница в отдельном файле).

• Все внедренные растровые изображения должны быть в цветовой модели CMYK.

• Все тексты, встречающиеся в файле, должны быть переведены в кривые, во избежание пропадания тонких линий и объектов в логотипах и изображениях, размер файла должен быть равен размеру издания (масштаб 100%)

• Специальные эффекты (прозрачность, тень и т.д.) необходимо преобразовать в растровый объект.

Верстка: Quark Xpress или Adobe inDesign:

• Верстка должна быть выполнена в программе QuarkXPress или Adobe inDesign (c приложенными картинками и шрифтами).

• Формат документа в файле верстки должен быть равен обрезному

 

Партнери

meridian NEW

10 РОКІВ ДОВІРИ ! 

NASOA BB kursi

Успішна професійна кар`єра починається у нас !

Boyarka Animation

ЧЕКАЄМО НА ВАС !

      KNEU Getman

 Долучайтеся до дружньої сім`ї кнеувців

EU blok

"Вчись, - працюючи!"

banner aspect osvita 8x6,5

Ми перші - приєднуйтесь!

http://aspect-l.com.ua/modules/mod_image_show_gk4/cache/KNUTD bb1gk-is-111.jpglink
http://aspect-l.com.ua/modules/mod_image_show_gk4/cache/KNUTD bb Newgk-is-111.jpglink
«
»
Loading…
USZ 2016

ВИЩА ОСВІТА - ДОСТУПНА КОЖНОМУ!

KKiM baner

СВІТ КУЛЬТУРИ і МИСТЕЦТВА !

NAKKiM BB

Енергійним, творчим, талановитим!

top